اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 
 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

شن
از خرد شدن سنگها شن تولید می گردد. سنگهای درشت از خرد شدن و جداشدن سنگهای طبیعی تولید شده و شن های ریزتر علاوه بر سنگ ،خورده های صدف و مرجان نیز در آن موجود می باشد.شن ها در اصطلاح عامیانه به سنگ ریزه های گفته می شود که از ریگ درشت تر باشد البته در مهندسی عمران به سنگدانه های کوچکتر از ۷۵ میلی متر و درشت تر از ۴,۷۵ شن می گویند. شن ها در کاربرد ساختمانی با توجه به منبع و نوع دانه های آن به دو دسته تقسیم می گردد.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

ابزار تعمیرات موبایل مناسب برای شغل حرفه‌ای تعمیرکار موبایل چیست و آن‌ها را از کجا خریداری کنیم؟

جواب به چنین پرسش‌هایی از طرف ما، نباید و نمی‌تواند آری و خیر باشد. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که دید شما را گسترده‌تر کند؛ تا در نهایت خودتان با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌کنید به تجزیه و تحلیل پرداخته و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای همین من ترجیح می‌دهیم همه چیز را با یک داستان شروع  ‌کنیم.  



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

گل عنبر

برای کاشت این گیاه در فصل زمستان، دقت کنید دمای اتاق کمتر از ۱۰ درجه سانتیگراد نباشد.قبل از کاشت گلدانی را در اندازه متوسط انتخاب کرده و بذرها را در عمق ۱۵ سانتیمتری خاک بکارید. خاک غنی از هوموس خاک برگ و کودهای آلی برای رشد این گیاه توصیه می شود.گلدان ها را در نورگیرترین قسمت آپارتمان و در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید. خاک گیاه باید به خوبی زهکشی شود. برای زهکشی بهتر می توان در کف گلدان دو یا سه سوراخ ایجاد یا از یک زیرگلدانی بزرگ استفاده کرد. مناسب ترین PH برای رشد گیاه، هفت است.استفاده از کودهای محلول هر سه هفته یکبار به رشد بهتر آن کمک می کند. تکثیر گیاه عنبر از طریق کاشت بذر و قلمه زدن در فصل بهار یا تابستان امکان پذیر است.

منبع : آکا

 





تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید به نام خوش قدم

 

( ترانه سرا : بابک روزبه ، ملودی و تنظیم : Shubert Avakian )

 

Omid - Khosh Ghadam



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

دانه هاي شن و ماسه ایجاد شده، دارای گوشه های گرد هستند در حالی که دانه های شن و ماسه شکسته گوشه های تیز دارند. دانه های گرد اصطکاک داخلي کمتري دارند و راحت تر بر روی هم مي لغزند. به همین دلیل در ملات های ماسه سيمان، بیشتر کاربرد دارند.

ماسه از مواد حیاتی در ساخت و ساز و به ویژه تولید بتن است. حدود 35 درصد حجم بتن از شن و ماسه تشکیل شده است. شن و ماسه معمولا با حفاری از بستر رودخانه استخراج می شوند. تامین شن و ماسه طبیعی در نزدیک ناحیه ای که قرار است به مصرف برسد همیشه ممکن نیست و همچنین کمبود شن و ماسه طبیعی مناسب برای تولید بتن از دیگر چالش هایی است که با آن مواجه هستیم. برای حل این مشکل می توان از شن و ماسه خرد شده در کار ساخت و ساز استفاده کرد. ماسه شکسته می تواند جایگزین مناسبی برای ماسه طبیعی با توجه به افزایش تقاضا باشد.

در ادامه به بررسی انواع ماسه و مزایا و معایب هر کدام می پردازیم:



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

ماسه شسته شده خوب چیست؟

ماسه شسته یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد. حال برای آنکه بدانیم کاربرد ماسه شسته چیست شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

انواع ماسه را بشناسیم و در جای درست از انها استفاده کنیم
توسط مهندس نوید نیاکان نکات اجرایی ۴ دیدگاه
شناخت انواع ماسه و کاربرد انها در قسمتهای مختلف ساختمان یکی از مسائلی هست که معمولا از سوی مجریان ساختمان مورد غفلت واقع می شود. مثلا اگر برای ساخت دوغاب سنگهای نما از ماسه خاکدار استفاده شود چیزی شبیه به فاجعه خواهد بود و در صورتی که اسکوپ مناسب پشت سنگها انجام نشود افتادن سنگ نما در سالهای اول بهره برداری حتمی خواهد بود. یا بسیار مشاهده کردم که در کارگاه به ماسه ای که برای ساخت بتن ستونها استفاده میشود به هیچ وجه توجه نمیشود و از همان ماسه ای که بنا در طبقه پایین برای دیوارچینی استفاده میکند در طبقه بالا دوستان کارگر و پیمانکار ما برای ساخت بتن استفاده میکنند که قطعا این نوع ماسه به دلیل درصد بالای خاک مقاومت بتن را پایین خواهد آورد. بنابراین برای هر کاری در ساختمان باید از ماسه مخصوص خودش استفاده کنیم در این مقاله انواع مختلف ماسه و کاربردهای انها در ساختمان بررسی شده است امیدوارم که برای دوستانی که به این موضوع توجه نمیکردند مفید فایده باشد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط admin