هاست چیست و چه نقشی در سایت دارد؟

 

هر سایت فعالی که آدرس آن را در مرورگر وارد می کنیم، محتوای مورد نمایش آن بر روی فضایی قرار دارد که به آن هاست گفته می شود. هاست یا به عبارت صحیح تر وب هاست به معنی میزبانی وب می باشد. به این معنی که اطلاعات موجود در وب بر روی این فضا قابل میزبانی می باشد. هاست انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز و پلتفرم تعیین شده قابل انتخاب و استفاده می باشد. در ادامه به معرفی انواع هاست و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت. 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

کلمات مشکل درس 14

آفتاب- قشنگ- صبحگاه- مى‌تابيد- نسيم - آهسته- مى‌وزيد- پرچم - زيباى- تكان- وقتى- هربار- دقّت - پرسيد- مى‌دانى- براى- گفتم- پدرم- نشانه‌ى- كشور- جواب- هركدام – رنگ‌هاى- نشانه‌ى- چيزى - مثلاً - پرچم- ايران- سه‌رنگ- سبز- نشانه‌ى- سرسبزى- سفيد- نشانه‌ى- صلح - دوستى- سرخ- دفاع - ميهن - آزادى- دوباره- وسط- كلمه‌ى- الله - گل لاله - هم ديده- خون- شهيدان- هنگام - خداحافظى-وارد - حياط- مدرسه – شدم – قشنگ - ايران- امروز – زيباتر – بيش‌تر – گذشته - دوست دارم - مثل-ايرانى- تماشاى - لذّت- می‌برم



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

بازی فندق یک بازی واژگان ساده است که میتوانید با کشیدن دست بر روی حروف کلمات را بسازید. فندق یک بازی طراحی شده برای آموزش مغز و یادگیری کلمات جدید است که در هر زمان و مکان میتوان بازی کرد. با اشتراک گذاری فندق همه از این بازی لذت ببریم و به رشد هم کمک کنیم.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

بهترين جنس لباس ورزشي كدامند.
از انجا كه امكان تعريق در ورزش بسيار زياد است .بايد لباسي مناسب براي ورزش انتخاب كنيم .
لباس هاي تمام نخ يا نخ پنبه، بهترين جنس براي لباس هاي ورزشي هستند. لباس هاي نخي يا پنبه اي، عرق را به سادگي به خود جذب مي كنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحيه زير بغل و كشاله ران مي گيرند.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

در مدتی كه از معرفی لیزرها براي درمان موهای زائد گذشته است ثابت شده برای درمان نواحی وسيع پوشیده از مو هیچ روشی بهتر از لیزر نیست. باید توجه داشت بعضی متخصصان معتقدند به جای حذف موهای زائد بهتر است اصطلاح كاهش موهای زائد را به كار برد.

لیزر چیست؟



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

لیزر موهای زائد در واقع یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های برداشت دائمی موهای زائد است. افرادی که قصد این کار را دارند باید بدانند شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد برای هر شخصی متفاوت است و هر کسی با توجه به نوع و رنگ پوست، نتایج متفاوتی را می تواند بگیرد. برای آشنایی با بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد با این مقاله همراه شوید.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

شما خانم عزیز از هزینه کردن در سالن های آرایشگاه و اپیلاسیون خسته شده اید! یا شما آقای محترم؛ از صبح ها زودتر بیدار شدن برای اصلاح صورت و بریدن صورت بخاطر خواب آلودگی! خسته شده اید؟ باید به دنبال راهکاری بهتر بود، راهکاری دائمی و کم خطر.

 

ما در این مقاله یک پیشنهاد بهتر داریم ، لیزر موهای زائد زیر نظر متخصصین با تجربه در یکی از کلینیک های مجهز تهران!



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

لیزر برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد دستگاهی است که فرایند از بین بردن مو‌های ناخواسته یا موهای زائد را با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود. این دستگاه‌ها از اواسط دهه ۹۰ میلادی به صورت تجاری در دسترس قرار گرفته‌اند.[۱] از اولین مقالات منتشر شده در خصوص لیزر رفع موهای زائد توسط گروهی در بیمارستان عمومی ماساچوست در سال ۱۹۹۸ نوشته شده‌است.[۲][۳] لیزر برداشتن موهای زائد به‌طور گسترده‌ای در کلینیک‌ها و حتی در خانه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی بسیاری از متدهای استفاده از لیزر برای برداشتن مو، روش‌های ایمنی و تأثیرات آن‌ها منتشر شده‌است.[۴]

ت از لیزری با طول موج 755 nm استفاده شود.[۱۲]



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin