خدمات زیبایی و لیزر دکتر رضا شیرمحمدی ، لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، بخشی از خدمات تخصصی مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات لیزر جهت درمان بیماری های پوستی ، لاغری و تناسب اندام و زیبایی صورت ، رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی را به لیزر درمانی جلب می نماید .

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس :
خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی ، کاشت مو ، لاغری ، تناسب اندام و خدمات لیزر صورت و بدن می باشد . پیشینه لیزر درمانی به سال 1960 باز می گردد که با توجه به رشد تکنولوژی و فنی در زمینه لیزر ، این پدیده نیز دچار تغییرات تکاملی شده است . در حال حاضر لیزرهای متعددی در بخش های زیبایی و سلامتی افراد تولید و استفاده می شود . متقاضیان لیزر درمانی جهت زیبایی و لاغری به مراکز خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه می کنند . از خدمات لیزر درمانی می توان به لیزر موهای زائد ، پاک کردن تاتو ، از بین بردن لکه های صورت ، رفع جای جوش و زخم از روی پوست و لاغری توسط دستگاه های لیزر اشاره نمود .



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

صاحب‌خانه شدن برای خیلی از افراد آرزویی است که در زندگی برای خرید خانه تلاش می‌نمایند . اما سال‌های گذشته به شدت قیمت خانه و زمین و دیگر هزینه‌های زندگی بالا رفته که شاید خیلی‌ها به این زودی نتوانند صاحب خانه شوند . به همین علت در این سال‌ها در کشور ما اجاره‌ نشینی رشد بسیاری نموده است . یکی از انواع اجاره‌نشینی رهن کامل است . می‌خواهیم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم و ببینیم وقتی کسی از رهن کامل خانه حرف می‌زند ، دقیقا از چه چیزی صحبت می‌ نماید . اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 22 می باشید با ما همراه شوید .



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تمامی مواردی که باعث کاهش شنوایی در کودکان میشود را در ادامه ببینید.
کاهش شنوایی حسی- عصبی در اطفال، کری ارثی ، عفونت ها و کری مادرزادی اشاره ای خواهیم داشت. امیدواریم این موضوعات مفید و موثر واقع شود.

انسداد مجرای گوش
سرومن (جرم)، جسم خارجی، یا تورم پوست مجراست که در اطفال بیشتر مربوط به جسم خارجی می شود. در صورتی که پرده گوش و گوش میانی سالم باشد، با رفع انسداد شنوایی به حالت اول بر می گردد.

کاهش شنوایی حسی- عصبی در اطفال

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

کم شنوایی در سنین کم سه دلیل عمده دارد. اوتیت میانی ، علل مادرزادی ، علل اکتسابی . در این مقاله به توضیح مفسل این سه موضوع می پردازیم و پیشنهاد میکنیم پدر و مادرها و مربیان پیش دبستانی این مقاله را به دقت مطالعه کنند. با ما همراه باشید.


سه علت مهم كم شنوایی كودكان شامل موارد زیر است:
۱) اوتیت میانی (عفونت های گوش)
۲) علل مادرزادی ،

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

سرویس کولر گازی تنها در مناطق گرم و جنوبی ایران از کولر استفاده می شد. اما این روز ها کولر ها در اکثر خانه ها هستن و حتی هزینه های زیاد نگهداری و مصرف انرژی زیاد این محصولات نتوانسته مانع استفاده از آن شود. در هر خانه و هر شهر از کشور می توان نمونه های مختلف کولر در مدل ها و برند های مختلف را مشاهده کرد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 
 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

شن
از خرد شدن سنگها شن تولید می گردد. سنگهای درشت از خرد شدن و جداشدن سنگهای طبیعی تولید شده و شن های ریزتر علاوه بر سنگ ،خورده های صدف و مرجان نیز در آن موجود می باشد.شن ها در اصطلاح عامیانه به سنگ ریزه های گفته می شود که از ریگ درشت تر باشد البته در مهندسی عمران به سنگدانه های کوچکتر از ۷۵ میلی متر و درشت تر از ۴,۷۵ شن می گویند. شن ها در کاربرد ساختمانی با توجه به منبع و نوع دانه های آن به دو دسته تقسیم می گردد.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

ابزار تعمیرات موبایل مناسب برای شغل حرفه‌ای تعمیرکار موبایل چیست و آن‌ها را از کجا خریداری کنیم؟

جواب به چنین پرسش‌هایی از طرف ما، نباید و نمی‌تواند آری و خیر باشد. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که دید شما را گسترده‌تر کند؛ تا در نهایت خودتان با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌کنید به تجزیه و تحلیل پرداخته و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای همین من ترجیح می‌دهیم همه چیز را با یک داستان شروع  ‌کنیم.  



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط admin