چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 23 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

ثبت نام سجام در سایت سجام 

 

آیا شما فعال بازار سرمایه هستید و در این بازار خرید و فروش سهام انجام می دهید ؟ آیا می دانید برای احراز هویت و تسویه وجوه سود سهام شرکت و بسیاری از مزایای دیگر بایستی حتما ثبت نام سجام را انجام دهید ؟



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 22 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

نمونه ای از معروفترین مجوزها و مراجع صدور آنها در ایران را در ذیل مشاهده می کنید:

۱-مجوز تاسیس آموزشگاه زبان از وزارت آموزش و پرورش

 

2-مجوز تاسیس آموزشگاه خدمات آموزشی از سازمان فنی و حرفه ای

 

۳-مجوز تاسیس آموزشگاه علمی آزاد(تقویتی-کنکور)از وزارت آموزش و پرورش

 

۴-مجوز تاسیس مدارس غیر دولتی از وزارت آموزش و پرورش

 

۵-مجوز تاسیس آموزشگاه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد

 

۶-مجوز تاسیس آموزشگاه سینمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد

 

۷-مجوز تاسیس آموزشگاه هنرهای تجسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 11 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

هاست چیست و چه نقشی در سایت دارد؟

 

هر سایت فعالی که آدرس آن را در مرورگر وارد می کنیم، محتوای مورد نمایش آن بر روی فضایی قرار دارد که به آن هاست گفته می شود. هاست یا به عبارت صحیح تر وب هاست به معنی میزبانی وب می باشد. به این معنی که اطلاعات موجود در وب بر روی این فضا قابل میزبانی می باشد. هاست انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز و پلتفرم تعیین شده قابل انتخاب و استفاده می باشد. در ادامه به معرفی انواع هاست و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت. 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

کلمات مشکل درس 14

آفتاب- قشنگ- صبحگاه- مى‌تابيد- نسيم - آهسته- مى‌وزيد- پرچم - زيباى- تكان- وقتى- هربار- دقّت - پرسيد- مى‌دانى- براى- گفتم- پدرم- نشانه‌ى- كشور- جواب- هركدام – رنگ‌هاى- نشانه‌ى- چيزى - مثلاً - پرچم- ايران- سه‌رنگ- سبز- نشانه‌ى- سرسبزى- سفيد- نشانه‌ى- صلح - دوستى- سرخ- دفاع - ميهن - آزادى- دوباره- وسط- كلمه‌ى- الله - گل لاله - هم ديده- خون- شهيدان- هنگام - خداحافظى-وارد - حياط- مدرسه – شدم – قشنگ - ايران- امروز – زيباتر – بيش‌تر – گذشته - دوست دارم - مثل-ايرانى- تماشاى - لذّت- می‌برم



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

بازی فندق یک بازی واژگان ساده است که میتوانید با کشیدن دست بر روی حروف کلمات را بسازید. فندق یک بازی طراحی شده برای آموزش مغز و یادگیری کلمات جدید است که در هر زمان و مکان میتوان بازی کرد. با اشتراک گذاری فندق همه از این بازی لذت ببریم و به رشد هم کمک کنیم.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin